Forum Świat Pokemonów Na Zawsze Strona Główna Świat Pokemonów Na Zawsze
To Co O Pokach Najważniejsze...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pokemon Leaf Green/Fire Red

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Świat Pokemonów Na Zawsze Strona Główna -> Solucje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bojda1
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Pokemon Świata ;)

PostWysłany: Czw 19:15, 18 Sty 2007    Temat postu: Pokemon Leaf Green/Fire Red

Zabawę w Pokemon Leaf Green/Fire Red rozpoczynamy od zapoznania się ze światem Pokemonów - szczegóły przybliży nam Profesor Oak. Poza tym oczywiście musimy określić płeć oraz imię nasze oraz naszego oponenta - jeśli nie mamy pomysłów, możemy wybrać gotowy wzorzec z listy. Zaraz po tych czynnościach lądujemy już w domu, przed własną konsolą do gier. Schodzimy po schodach na dół i rozmawiamy z mamą. Wychodzimy na zewnątrz.



Udajemy się na północ, ku wysokim trawom. Tuż przy nich zatrzymuje nas Profesor Oak tłumacząc, że niebezpieczne jest chodzenie po trawach bez pokemona. Każe nam iść za sobą - oto moment, w którym dokonamy wyboru naszego pierwszego pokemona!

W laboratorium zaczynamy rozmowę z Oakiem - stoi przy nim jego wnuczek, a nasz oponent. Do nas jednak należy wybór pierwszego pokemona. Do wyboru są trzy:

Charmander - typ ognisty
Squirtle - typ wodny
Bulbasaur - typ trawiasty

Wybieramy jednego z nich i kierujemy się w stronę wyjścia z budynku. Przedtem jednak dopada nas przeciwnik - nadszedł czas naszej pierwszej walki. Po pokonaniu oponenta nasz pokemon zyskuje doświadczenie, rosną jego statystyki, a my jednocześnie zyskujemy pieniądze. Udajemy się do wyjścia i ponownie idziemy na północ, w kierunku wysokich traw. Uważamy - czyha tu na nas wiele niebezpiecznych Pokemonów. Nie walczymy z nimi - wybieramy opcję ucieczki. Mamy bowiem jeszcze czas na walki. Zmierzając na północ dochodzimy do Viridian City.



Od razu zauważamy, iż drogę blokuje nam staruszek leżący na ziemi. Nie ma szans, by go ominąć - idziemy więc do sklepu Mart. Zaczepia nas sprzedawczyni - prosi o drobną przysługę. Mamy dostarczyć profesorowi Oakowi paczkę. Bezzwłocznie wracamy więc do Pallet Town. Wchodzimy do laboratorium i oddajemy paczkę Oakowi - nagle przybiega nasz oponent. Wezwał go profesor. W tym momencie zarówno on, jak i my otrzymujemy Pokedex - wielką encyklopedię Pokemon, która wyświetla nam dane na temat spotkanych już Pokemonów. To dość przydatny przedmiot, którym posłużymy się jeszcze niejednokrotne. Otrzymujemy także pięć Pokeballi, dzięki którym możemy łapać napotykane po drodze Pokemony. Po dalszej rozmowie z przeciwnikiem i jego dziadkiem kierujemy się do domku (w Pallet Town) położonego zaraz nad laboratorium. Spotykamy tam siostrę naszego rywala - otrzymujemy od niej mapę świata. Jest to jeden z najbardziej przydatnych przedmiotów. Wychodzimy i wracamy do Viridian City - zauważamy, iż dziadek już nie blokuje nam drogi. Podchodzimy i rozpoczynamy rozmowę z nim. Uczy nas on, jak łapać Pokemony - otrzymujemy od niego Teachy TV - przedmiot przybliżający sztukę łapania Pokemonów dla początkujących. Idziemy uliczką nr 2 na północ i dochodzimy do lasu Viridian Forest.



Okoliczne trawy to doskonałe miejsce na podtrenowanie naszego Pokemona oraz zdobycie kilku nowych stworków - występują tu tylko ich trawiaste typy. Dokładnie przeszukujemy las - znaleźć tu można wiele przydatnych przedmiotów. Wśród nich są Potiony regenerujące życie stworków i Antidota leczące je z zatrucia. Idąc przez las napotykamy trenerów chcących walki - z radością przyjmujemy wyzwania i trenujemy nasze Pokemony. Zyskujemy również zawsze potrzebne pieniądze. W końcu wychodzimy z lasu i dochodzimy do Pewter City.



W mieście tym czeka nas pierwszy poważny pojedynek - tutaj bowiem, w sali gimnastycznej, stoczymy bój o odznakę. Leczymy nasze Pokemony i udajemy się do niej właśnie. Jeżeli nie są jeszcze wystarczająco silne - idziemy w pobliskie trawy aby potrenować. Brocka pilnuje jeden uczeń. Posiada on Geodude'a na 10lvl oraz Sandshrewa na 11lvl. Z tymi pokemonami doskonale radzą sobie wodne Pokemony - jeżeli więc wybraliśmy na początku Squirtle'a to pokonanie tego przeciwnika (podobnie, jak lidera) nie powinno nam sprawić kłopotu. Brock posiada dwa Pokemony - Geodude'a na 12lvl oraz Onix'a na 14 lvl. Szczególnie powinniśmy uważać na tego drugiego - siła jego ataku jest bowiem porażająca. Po wygranej walce otrzymujemy Boulderbadge (odznaka sprawiająca, iż pokemony mogą nauczyć się zdolności FLASH), 1400$ oraz TM39. Idziemy się uleczyć i ruszamy dalej, tym razem na wschód. Spotykamy prof. Aide - wręcza nam niezwykle przydatny przedmiot, mianowicie Running Shoes - te buty pozwalają nam nie tylko chodzić, ale i biegać (robimy to trzymając B)! Idziemy dalej na wschód - pokonujemy ustawionych na drodze trenerów. Po długiej i wyczerpującej wędrówce na wschód (a później na północ) natrafiamy wreszcie na centrum Pokemon. Leczymy nasze Pokemony i wchodzimy do naszej pierwszej jaskini Wink



Mt. Moon to miejsce, w którym aż roi się od rzadkich Pokemonów i...ciekawych przedmiotów. Zaraz przy wejściu znajdziemy np. TM09. Tutaj spotkamy także po raz pierwszy Team Rocket - grupę, która bezczelnie łamie wszelkie prawa i kradnie Pokemony obcych ludzi. Mt. Moon nie jest właściwym miejscem na treningi - tutaj oszczędzamy siły, bowiem czeka nas wiele walk. Droga jest bardzo długa i podczas niej nie ma miejsca, w którym moglibyśmy się uleczyć. Po drodze zabieramy którąś ze skamielin - Helix Fossil bądź Dome Fossil - drugą zabiera naukowiec, z którym przyszło już nam zawalczyć. Wychodzimy z jaskini. Idziemy na wschód mijając po drodze ludzi, którzy chcą nauczyć naszego pokemona ataków karate i biegniemy dalej. Przeskakujemy przez pniaki i jesteśmy na miejscu - w nowym mieście Smile



Cerulean City to miasto, w którym wiele się dzieje. Można tutaj kupić rower, ale o tym później - teraz biegniemy do centrum uleczyć się, po czym udajemy się na północ - ku mostowi. I tutaj zaskoczenie - spotykamy się z naszym przeciwnikiem i toczymy z nim walkę. Od czasu ostatniego spotkania jego siła bardzo wzrosła - ma już cztery Pokemony, a ich pokonanie to nie lada problem. Po wygranej walce wręcza nam nowy przedmiot - Fame Checker Przedmiot ten pokazuje nam ludzi, których do tej pory spotkaliśmy - miejsce ich spotkania i krótki opis. Kolejny cenny przedmiot w naszym plecaku. Wracamy i leczymy się w centrum - nadszedł bowiem czas na walkę. Misty jest kolejnym liderem. Posiada ona Pokemony wodne - Staryu na 18lvl i Starmie na 21lvl. Z łatwością można je pokonać trawiastym typem Pokemona. Po wygranej walce otrzymujemy 2100$, odznakę, dzięki której Pokemony mogą zyskać zdolność FLASH oraz TM03 (Water Pulse). Zauważamy, iż jeden z domów jest chroniony przez policję - nie wejdziemy do niego jeszcze. Idziemy za to po raz kolejny przez most, na północ. Pokonujemy wszystkich przeciwników spotkanych na moście - jest ich sporo, ale w zamian za ich załatwienie otrzymujemy Nugget - przedmiot nadający się jedynie do sprzedania (za wysokie pieniądze Wink). Idziemy dalej na północ - zbieramy TM45 i kierujemy się na wschód. Czeka nas teraz sporo walk, dzięki których trochę sobie potrenujemy Wink Dochodzimy do małego domku położonego na wschodzie - bezzwłocznie do niego wchodzimy. Nie ma w nim żadnego człowieka, tylko Pokemon. Podchodzimy do niego, a tu zaskoczenie: to człowiek przemieniony w stworka! Pomagamy mu odzyskać dawną formę - w nagrodę otrzymujemy bilet na prom - S.S. Ticket. Znów biegniemy do Cerulean City. Od razu zauważamy, iż drzwi do blokowanego wcześniej domku są otwarte wchodzimy tam i naszym oczom ukazuje się...bałagan. Wychodzimy tylnymi drzwiami i toczymy walkę z bandytą, który spowodował ten nieporządek. Odbieramy mu uprzednio ukradziony TM28. Idziemy dalej, uliczką Route 5 na południe. Wchodzimy w podziemne przejście. W końcu dochodzimy do uliczki nr 6. Pokonując stojących na drodze trenerów ciągle zmierzamy na południe - w końcu dochodzimy do nowego miasta - Vermilion City.



W Vermilion City od razu udajemy się do domku obok centrum Pokemon - otrzymujemy tam starą wędkę (Old Rod). Następnie udajemy się lekko na południe i wchodzimy do domku oznaczonego strzałką - tam otrzymujemy przedmiot o nazwie Bike Vouher - to przepustka, dzięki której otrzymamy za darmo rower! Wracamy do Cerulean City i odbieramy nasz pojazd! Od teraz poruszamy się znacznie szybciej. Po raz kolejny udajemy się do Vermilion City i idziemy do portu - nasz prom przypłynął! Pokazujemy bilet i wskakujemy na niego - czeka nas tutaj wiele przygód. Przeglądamy wszystkie kabiny - w niemal każdej z nich czeka na nas coś interesującego. Wchodzimy na kolejne poziomy, a w końcu spotykamy naszego rywala, kolejny już raz pragnącego walki. Teraz posiada już o wiele bardziej wytrenowane Pokemony. Po wygranej walce wchodzimy na samą górę - pomagamy kapitanowi w wykrztuszaniu i...otrzymujemy HM01! Pozwala nam to użyć ataku CUT. Wychodzimy ze statku, dajemy któremuś z Pokemonów tę zdolność i idziemy do sali gimnastycznej. Jej lidera chronią trzy osoby posiadające silne pokemony elektryczne. Aby dostać się do samego lidera musimy rozwiązać zagadkę odnajdując odpowiednie kosze. Aby odsłonić pierwszą barierę grzebiemy w koszu umiejscowionym w pierwszym rzędzie i w pierwszej kolumnie (od prawej), druga to kosz w drugim rzędzie w pierwszej kolumnie (od prawej). Teraz już możemy stoczyć walkę. Surge ma bardzo dobre Pokemony elektryczne - Voltorba na 21lvl, Pikachu na 18 lvl oraz Raichu na 24lvl. Ich pokonanie nie powinno sprawić jednak problemu tym bardziej doświadczonym trenerom. Za wygraną walkę otrzymujemy 2400$, odznakę gromu, dzięki której nasze Pokemony są w stanie opanować zdolność FLY oraz TM34 (Shock Wave). Jedziemy na drogę nr 9 (obok Cerulean City) i udajemy się na wschód, rozwalając stojące nam na drodze drzewko.



Jedziemy uliczką nr. 10 i leczymy się w pobliskim centrum - czeka nas przeprawa przez jaskinię najeżoną niebezpieczeństwami! Jaskinia jest trudna do przejścia, bowiem nie jest oświetlona - musimy przeprawiać się przez jej morki bez zdolności FLASH - to zdecydowanie jest jeden z najtrudniejszych momentów w grze. Wyjścia możemy szukać godzinami - jeżeli jednak dobrze pójdzie, znajdziemy je szybko i wyjdziemy z jaskini. Po tej czynności kierujemy się na południe.



Chwila marszu i jesteśmy w nowym mieście - Lavender Town. Znajduje się w nim wiele ciekawych miejsc wartych odwiedzeniach - o nich jednak później. Teraz udajemy się do Celadon City - w tym celu zmierzamy na zachód. Droga jest prosta, więc dotarcie do celu nie powinno nam sprawić problemu.



Od razu, zaraz po uleczeniu, udajemy się do sali gimnastycznej - warto mieć bowiem już tę walkę z głowy Smile Tym razem zmierzymy się z trawiastym typem pokemonów. Erika posiada Victreebela na poziomie 29, Tangelę na 24lvl oraz Vileplume na 29lvl. Za wygraną otrzymujemy 2900$, odznakę oraz TM19 (Giga Drain). Leczymy się w centrum Pokemon i idziemy do kasyna (ładny, ozdobny budynek). Pokonujemy tam członka Team Rocket stojącego przy plakacie - po wygranej walce znika! Okazuje się, iż w plakacie ukryty jest przełącznik - naciskamy go i udajemy się za członkiem Team Rocket. Na samym początku musimy znaleźć klucz do windy ("nosi" go jeden z bandytów) - gdy już to zrobimy - zjeżdżamy na najniższe piętro. Czeka tam na nas Giovani - szef szajki. Pokonujemy go i podnosimy pozostawiony przez niego przedmiot - służy on do identyfikacji duchów! Teraz udajemy się na zachód od miasta i szukamy małej chatki - wchodzimy do niej i od dziewczynki dostajemy HM02 - FLY. Od teraz nasze Pokemony (wybrane) potrafią latać! Wracamy do Celadon City i udajemy się do departamentu (najwyższy budynek). Idziemy na ostatnie piętro i kupujemy wodę. Dajemy wodę dziewczynce - daje nam TM! Wychodzimy z budynku. Idziemy na tyły posesji obok, wchodzimy do domu i idziemy na wyższe piętro i...dostajemy za darmo Pokemona Eevee! Musimy mieć jedno wolne miejsce w drużynie. Wychodzimy z budynku i wchodzimy jeszcze raz, tym razem przez główne wejście. Dostajemy herbatę, która niedługo nam się przyda. Wychodzimy.


Natychmiast po tym udajemy się do wieży duchów w Lavender Town - możemy polecieć Wink Przechodzimy po kilku pierwszych poziomach, kierując się na samą górę wieży - tam stoczymy bardzo ważny bój. Przy okazji łapiemy sobie kilka duszków Smile Na jednym z ostatnich poziomów znajduje się miejsce, w którym możemy uleczyć nasze Pokemony - możemy tu więc do woli trenować bez obawy o przegraną Wink Dochodzimy do schodów prowadzących na sam szczyt - pilnuje ich Marowak. Pokonujemy go i wchodzimy wyżej - pokonujemy kilku trenerów z Team Rocket i uwalniamy Mr. Fuji - prowadzi nas do swego domu. w dowód wdzięczności oddaje nam Poke Flute. Udajemy się teraz na południe - budzimy Snorlaxa i walczymy z nim. Warto go złapać - jest to bowiem jedyna okazja! Idziemy dalej na południe i wchodzimy do małego domku - otrzymujemy tutaj Super Rod, wędkę, która pozwoli nam łapać lepsze Pokemony, niż stara. Wychodzimy i idziemy dalej na południe. Później skręcamy na zachód i pokonujemy trenerów stojących nam na drodze - jest ich sporo, więc trzeba trochę cierpliwości Wink




Dochodzimy do Fuchsia City. Na samym początku - jak to zwykle w nowym mieście bywa - udajemy się do sali GYM. Dojście do lidera jest trudne - sala wydaje się pusta, to są jednak pozory. Wypełniają ją niewidzialne ścianki utrudniające sprawę. W końcu jednak dochodzimy do lidera. Jest nim Koga - posiadający Pokemony trujące. Są to: Koffing (37) oraz Weezing (43). Po wygranej walce otrzymujemy 4300$, odznakę pozwalającą na używanie zdolności SURF oraz TM06 (Toxic). Zaraz po wyjściu z sali udajemy się na północ, do Safari Zone. Wchodząc i płacąc odpowiednią sumę (w gotówcę oczywiście) możemy zrobić max. 500 kroków. Pokemony łapiemy specjalnym Safari Ball'em. Nie po to jednak tu przychodzimy - musimy znaleźć chatkę, w której dostaniemy HM04 - SURF. Znajduje się ona na samym końcu Safari - musimy go znaleźć Smile Po drodze znajdujemy również Gold Teeth. Teraz wychodzimy z parku i kierujemy się w stronę Poke-center - tam idziemy odrobinkę na wschód i wchodzimy do pierwszego domku - dajemy ten przedmiot Wardenowi. W zamian za to otrzymujemy HM04 - STRENGHT. Dzięki mocy tej możemy przesuwać duże kamienie! W chatce przesuwamy kamień i podnosimy Rare Candy - niezwykle rzadki, wartościowy przedmiot, dzięki któremu Pokemon zyskuje +1lvl. Teraz wychodzimy i lecimy do Fuschia City. Tutaj idziemy na południe i płyniemy najpierw na południe, a później na zachód. Dopływamy do wysp Seafoam Islands. Są tam dwie jaskinie - wchodzimy do pierwszej z nich, położonej bardziej na górze. Tutaj przyda nam się umiejętność przesuwania głazów - musimy przesunąć bowiem kamienie do dziur. Gdy już je przesuniemy spadamy do dziur i widzimy...Articuno!. Łapiemy go, bo to jedyna okazja, i wychodzimy z jaskini. Kierujemy się na zachód, w stronę nowego miasta. Jeżeli nie umiemy znaleźć wyjścia używamy Escape Rope. Lecimy do Pallet Town, po czym kierujemy się na południe i także dochodzimy do nowego miasta...




Od razu kierujemy się do budynku zwanego Pokemon Lab. Tutaj jesteśmy w stanie zamienić skamielinę na Pokemona oraz wymienić się kilkoma Pokemonami. Jeżeli już to zrobimy wychodzimy. Zauważamy, iż drzwi do sali gimnastycznej są zamknięte - to nie problem. Udajemy się do opuszczonej willi Pokemon i szukamy w niej klucza. Na pierwszym piętrze znaleźć możemy kilka przydatnych przedmiotów, np. Escape Rope. Idziemy jednak na górę. Od razu po tym idziemy w prawo i na górę oraz skręcamy na następne schody. Włączamy przycisk ukryty w posążku i idziemy w dół. Zauważamy oberwaną podłogę - spadamy przez pierwsze oberwanie. Pokonujemy naukowca i idziemy po schodach na dół (przedtem podnosimy Carbos z podłogi, jeśli chcemy). Teraz przełączamy przycisk przy posążku umieszczonym obok trenera. Wracamy w kierunku schodów i idziemy na północ. Przełączamy przycisk i idziemy na zachód - podnosimy TM14 z BLIZZARDEM. Idziemy dalej na zachód. Podnosimy przedmiot leżący na stole - to Secret Key, dzięki któremu otworzymy drzwi do sali gimnastycznej! Używamy zdobytej na początku Escape Rope i idziemy do sali. Tutaj spotkamy jedynie ogniste Poki - przydałby nam się więc pokemon wodny lub kamienny. To doskonała okazja na jego wytrenowanie. Tutaj czeka nas bardzo wiele walk - zyskamy więc dużo kasy i doświadczenia. Blain, lider sali, ma bardzo dobre pokemony: Growlithea (42lvl), Ponytę (40lvl), Rapidasha (41lvl) oraz Arcaine'a na poziomie 47. Za wygraną walkę otrzymujemy 4700$, odznakę oraz TM38 (Fire Blast). Wychodząc z GYM-u spotykamy naszego starego znajomego, Billa. Proponuje nam on wycieczkę, jednakże musimy odmówić - mamy bowiem ważniejsze zadania, jak np. zostanie mistrzem Pokemon Smile




Zauważyliśmy, iż brakuje nam jednej odznaki - szóstej. Teraz właśnie ją zdobędziemy Smile Udajemy się do Celadon City i idziemy na zachód. Używamy górnego przejścia - policjant, po uprzednim wypiciu herbaty, wpuszcza nas do Saffron City. Jest to dość nietypowe miasto - z dwóch powodów. Po pierwsze, jest ono w pełni opanowane przez Team Rocket (tak, tak - znowu się z nim zmierzymy Smile). PO drugie znajdują się tutaj dwa stadiony - udajemy się więc do pierwszego z nich - drugi jest bowiem blokowany przez trenera z TR. Black Belt Koichi używa Pokemonów walczących - posiada Hitmonlee (37lvl) oraz Hitmonchana (37lvl). Po ich pokonaniu dostaniemy 888$ oraz...Pokemona walczącego! Sami wybieramy jednego z dwóch. Teraz musimy iść do budynku Silph Co. Tutaj ostatecznie nadejdzie kres Team Rocket! Kartę odblokowującą wszystkie drzwi znajdziemy na 5 piętrze - idziemy na sam jego koniec i pokonujemy trenera. Teraz teleportujemy się i znów wracamy idąc tym razem w prawo - karta jest nasza! Teraz wszystkie drzwi stoją przed nami otworem - pokonujemy więc wszystkich członków Team Rocket, podnosimy wszystkie przedmioty i kierujemy się na trzecie piętro. Wchodzimy do pierwszego pokoju po lewej i teleportujemy się. Teraz czeka nas walka z jeszcze silniejszym rywalem - uważamy na niego, bo jest naprawdę silny! Po wygranej walce rozmawiamy z chłopcem stojącym obok - otrzymujemy od niego Laprasa! Teraz teleportujemy się i idziemy dalej. Pozostało nam jeszcze pokonanie ostatniego sługi i już walczymy z bossem. Sługa nie powinien nam sprawić problemów - gorsza sprawa jest z bossem. Posiada on 4 Pokemony - Nidorino (37), Nidoqueen (41), Kangaskhan (35) oraz Rhyhorn (37). Po wygranej walce otrzymujemy 4100$. Od uratowanego przez nas prezydenta dostajemy MasterBall - najlepszy Ball w grze Smile Teraz wychodzimy z budynku - gratulacje! Właśnie wyczyściliśmy miasto z Team Rocket! Teraz pozostało nam iść do następnej sali gimnastycznej. Po podróży teleportami dochodzimy do liderki - Sabriny. Posiada ona pokemony psychiczne. Do jej ekipy należą: Kadabra (3Cool, Mr. Mime (37), Venomoth (3Cool oraz Alakazam (43). PO wygranym pojedynku otrzymujemy odznakę, 4300$ oraz TM04 (Calm Mind).




Nadszedł już czas na zdobycie ostatniej już odznaki - lecimy więc do miasta Viridian City, którego lider właśnie powrócił. Rozwiązujemy krótką zagadkę związaną z samym pomieszczeniem i jesteśmy. Okazuje się, że liderem jest nie kto inny, jak Giovanni - szef Team Rocket. Posiada on Rhyhorna na 45 lvl, Dugtrio na 42 lvl, Nidoqueen na 44 lvl, Nidokinga na 45 lvl oraz Rhyhorna na 50lvl. Po wygranej walce otrzymujemy (poza kupą doświadczenia) odznakę, 5000$ oraz TM26 (Earthquake). Po rozdaniu tych rzeczy lider znika, a my wychodzimy z sali - teraz nie pozostaje nam nic innego, jak iść zmierzyć się z najlepszymi. Zmierzamy na zachód od Viridian City. Po drodze do ligi spotykamy naszego przeciwnika i walczymy z nim. Po wygranej otrzymujemy 1908$. Idziemy dalej - po drodze pokazujemy odznaki kolejnym strażnikom. Przeprawiamy się przez jaskinię - znajdziemy tutaj mnóstwo ciekawych rzeczy - musimy więc uważać! Buszuje tutaj również wiele rzadkich i silnych Poków. Po wyjściu z jaskini idziemy na północ i dochodzimy do Indigo Plateau.




Leczymy się i kupujemy przydatne Potiony - jeśli jeszcze nie czujemy na siłach zmierzyć się z liderami, idziemy potrenować do jaskini. Później, gdy już jesteśmy gotowi, idziemy na spotkanie. Pierwszym liderem jest Lorelei. Posiada ona lodowe Poki - Dewgonga na 52lvl, Cloystera na 53, Slowbro na 54, Jynx na 56 i Laprasa na 56. Następny członek Elitarnej Czwórki, Bruno, posiada Pokemony kamienne i walczące. Zmierzymy się więc z Onixem na 53lvl, Hitmonchanem i Hitmonlee na 55lvl, kolejnym Onixem, tym razem na 56lvl oraz Machampem na 58lvl. Następny lider, Aghata, posiada Pokemony-duchy i trujące stworki. Są wśród nich: Gengar na 56 lvl, Golbat na 56vl, Hunter na 55, Arbok na 58 oraz kolejny Gengar, tym razem na poziomie 60. Ostatnim naszym przeciwnikiem, najsilniejszym jest Lance. Posiada Pokemony-smoku średnio na 58lvl. Po jego pokonaniu zyskujemy...możliwość zyskania tytułu mistrza! Pozostaje nam bowiem walka z naszym rywalem, który posiada megabajeczny skład. Ponadto nie jest wyczerpany - w przeciwieństwie do nas. Po jego pokonaniu to już koniec. Gratulacje! Przeszedłeś całą grę!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Świat Pokemonów Na Zawsze Strona Główna -> Solucje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin